Tuesday, April 28, 2009

SURAT RASMI

Muhammad Nizar Bin Jasmani
Blk 264 Tampines St 21 #05-120
Singapura 520264

29April 2009

Pengurus Gagoon Pte Ltd
Tampines St 68 #01-234
Singapura 520988

Tuan

PER:PERKHIDMATAN KAUNTER MEMBELI TICKET YANG TIDAK MEMUASKAN

Berhubungan dengan perkara di atas, saya ingin membuat aduan tentang perkhidmatan kaunter membeli ticket. Saya rasa yang kelakuan pekerja kami tidak elok dan telah membuat ramai pelanggan tidak berpuas hati.

Pekerja tuan berkelakuan biadap dan tidak sabar dengan pelaggan-pelaggan tuan. Saya dan keluarga saya hendak membeli ticket dari salah satu kaunter tuan. Saya memesan tiga tiket dan saya meminta receipt daripada pegawai kaunter. Pegawai kaunter itu member saya tiga tiket tanpa wang balik dan recip. Dia terus memanggil pelanggan yang seterusnya. Apabila saya meminta recip dan wang balik yang saya ingainkan, dia terus memaki saya dan menguruh saya pergi.

Bukan itu saja. Saya ternampak pegawai itu memberi pelaggan-pelaggan yang dia kenal untuk memotong barisan. Saya rasa pelanggan-pelanggan itu mesti rakan-rakannya. Saya amat marah sekali. Ramai orang telah memberatur lama dan dia telah membuat perkara sedemikian itu.

Semoga aduan saya ini memdapat perhatian daripada tuan besarlah harapan saya sekiranya tuan melihat masalah ini dengan lebih dalam dan harap mengatasi masalah ini demi nama baik syarikat tuan. Terima kasih atas perhatian dan kerjasama yang di berikan oleh tuan.

Yang benar



(Muhammad Nizar Bin Jasmani)

No comments:

Post a Comment